سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین موسسه برای چاپ و اکسپت مقاله Q1 و Q2

بهترین موسسه برای چاپ و اکسپت مقاله Q1 و Q2

d2_r39v.png

در صورتی که برای چاپ و اکسپت مقاله می خواهید اقدام کنید موسسات مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در این امر کمک کنند. مقاله های مختلفی قابل انجام، چاپ و اکسپت هستند که بهتر است با آنها آشنا باشید:

  • مقاله داخلی ISC
  • مقاله بین المللی ISI
  • مقاله کنفرانسی
  • مقاله ژورنالی

که هریک از این مقالات به منظور خاصی چاپ می شوند که در صورتی که قصد دارید جهت ادامه تحصیل اپلای کنید، باید مقالات ژورنالی و ISI چاپ و اکسپت کنید. اما مقالات کنفرانسی که کم ارزش ترین نوع مقاله هستند، بعضا برای بالا بردن رزومه مورد استفاده قرار می گیرد که زیاد اهمیتی ندارد زیرا ژورنال های کنفرانسی در ازای پول هر آنچه که نوشته باشید را چاپ می کنند و کم پیش می آید حتی آن را مطالعه کنند.

چاپ و اکسپت مقاله فرآیند سختی دارد و معمولا پس از هر بار ارسال به ژورنال ها review می خورد و کامنت هایی را می خورد که آن را می بایست اصلاح کنید یا اگر سوالاتی را پرسیدند باید آن ها را حتما پاسخ دهید. زیاد پیش می اید به رغم کیفیت بالای مقاله، پس از ارسال به ژورنال توسط داورها رد شده است و به طور کلی فرآیند چاپ مقاله و یا اکسپت مقاله بسیار دشوار است و تنها افرادی که دارای تجربه کافی باشند می توانند از پس آن بر آیند.

قیمت چاپ و اکسپت مقاله

چاپ و اکسپت مقاله قیمت مشخصی ندارد زیرا ژورنال به ژورنال متفاوت است. برخی از نشریه ها در ازای پول مقاله شما را به چاپ می رسانند در حالی که دسته ای دیگر به صورت رایگان مقاله شما را چاپ می کنند، اما باید مقاله شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا واجد قابل چاپ در ژورنال مورد نظر باشد. اگر مقاله با کیفیت پایین به یک ژورنال با کیفیت ارسال نمایید، پاسخ شما را از طریق ایمیل ارسال خواهند کرد و خواهند نوشت: Out of scope!

چاپ و اکسپت مقاله برای ایرانی ها

ایرانی بودن بر فرآیند چاپ و اکسپت مقاله شما تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی دارد. بسیاری از ژورنال ها به دلیل ایرانی بودن فرآیند چاپ و اکسپت مقاله شما را تا 6 ماه طول می دهند و ممکن است پس از سابمیت مقاله پس از 6 ماه پاسخ دریافت کنید و متوجه شوید آیا مقاله شما قابل چاپ است یا خیر که فرآیند انجام اصلاحات مقاله نیز طولانی خواهد شد زیرا هر بار که اصلاحات را بفرستید طول خواهد کشید تا پاسخ دریافت کنید. بنابراین توصیه می کنیم با یک موسسه متخصص و خبره در این راستا مشورت کنید و از آنها بخواهید شما را راهنمایی کنند.

فرآیند چاپ و اکسپت مقاله چگونه است؟

فرآیند چاپ و اکسپت مقاله به طور خلاصه این است ابتدا مقاله شما به صورت نیتیو ترجمه می شود و اگر به ویراستاری از نظر نگارشی نیاز داشته باشد روی آن اعمال می گردد و سپس یک ژورنال مناسب بسته به سطح مقاله شما انتخاب می شود و مقاله شما برای آن ارسال می گردد.

https://www.ted.com/profiles/31869995/about
https://www.behance.net/taraharris4
https://taraharris4.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Tara-Harris-198
https://www.twitch.tv/taraharris4
https://www.openstreetmap.org/user/TaraHarris4
https://www.tripadvisor.com/Profile/Q3830QOtarah
https://www.4shared.com/u/lwDAj2tm/TaraHarris4.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168615
https://www.mixcloud.com/TaraHarris4/